عکاسی کودک

  • ۰
  • ۰

یکی از شیرین ترین شاخه ها در رشته عکاسی را می توان شاخه عکاسی کودک دانست. عکاسی کودک خود نیز به شاخه های دیگری تقسیم می گردد که هریک در سن و زمان های مختلف قبل از تولد و پس از تولد کودک به انجام می رسد.

عکاسی کودک از زمانی که در شکم مادر قرار دارد آغاز می گردد که عکاسی بارداری می باشد و پس از به دنیا آمدن در مراحل مختلف عکاسی نوزاد صورت می پذیرد. یکی از زیبایی هایی که در عکس کودک وجود دارد تغییرهای ناگهانی در طی نوزادی می باشد.

آتلیه عکس کودک صائمه یکی از پرمخاطب ترین آتلیه عکس کودک می باشد که با داشتن تجربه ای بالا در زمینه عکاسی کودک، امکانات و دکورهای متنوع عکس کودک را با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد داد.

یکی از رده های سنی که در آن عکاسی کودک صورت می گیرد سن 3 تا 12 سالگی می باشد. کودک توانسته در این سن راه رفتن را به صورت کامل فرا گیرد و همچنین حرف و حرکات پدر و مادر را به صورت کاملتری درک نماید. ژست هایی که در این سن کودک توانایی آن ها را خواهد داشت ژست هایی پیچیده می باشد که به کیفیت کار و عکاسی کودک می افزاید.

از همین رو عکاسی کودک در سن سه سالگی به بالا از جذابیت ویژه ای برخوردار می باشد. در این تجربیات حس کودک افزایش می یابد که می تواند برای شناخت اطراف و محیط نیز از آن استفاده نماید. با توجه به توضیحاتی که همکاران ما در زمان عکاسی کودک به والدین خواهند داد ژست های کودک منحصر به فرد و جالب خواهد بود.

شما با حضور در آتلیه عکس صائمه می توانید آلبوم های برگزیده آتلیه را مشاهده نمایید و با مشاوره هایی که از سوی همکاران انجام می پذیرد زمان هایی که مناسب برای عکاسی بارداری / عکاسی نوزاد و عکاسی کودک می باشد به شما اعلام می گردد. تصمیم آخر البته با خود شما خواهد بود. مناسبت هایی که برای عکاسی کودک بالای سه سال وجود دارد و توصیه می گردد تولد / عید نوروز و شب یلدا می باشد که همراه با تم و دکورهای مربوط به مناسب ها صورت می پذیرد.

شما می توانید از میان مواردی همچون آلبوم / عکس تک / تقویم / جاسوییچی / قاب های بزرگ و کوچک انتخاب خود را به انجام رسانید تا با بهترین کیفیت موارد درخواستی به شما ارائه گردد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که لحظه های کودکی فرزند شما به سرعت می گذرد و قابل بازگشت نخواهد بود. فرزند شما به سرعت رشد خواهد نمود و چهره و رفتار او نیز تغییر می نماید. شما می توانید در آینده با ثبت نمودن تغییرات حال، خنده را بر لبهای خود و فرزندتان جاری نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی